Drs. Johannes S. Bosgra (1979) is in 2005 afgestudeerd in Bedrijfskunde aan de Rijksuniversiteit Groningen. In 2001 is hij cum laude afgestudeerd in Retail Management bij de CHN te Leeuwarden. Johannes is Marketing Manager geweest bij de Rijksuniversteit Groningen, Noord Nederlands Orkest, Oogheelkundig Medisch Centrum Noord en Waterbedrijf Groningen.

Johannes Bosgra is gespecialiseerd in zorgonderzoek, marketing en bedrijfskundige analyse. Hij werkt sinds 2009 als onderzoeksadviseur vanuit zijn eigen bureau Bosgra Onderzoek. Bosgra Onderzoek heeft de KliniekenMonitor opgezet, het grootste patiënttevredenheidsonderzoek onder klinieken. Daarnaast worden PROMs, PREMs en medewerkersonderzoek uitgevoerd voor klinieken, ziekenhuizen, GGZ-instellingen en waterbedrijven.

Sinds 2008 is hij betrokken bij het Hortus Festival, eerst als verantwoordelijke voor marketing, & publiciteit en nu als voorzitter van het bestuur. In zijn vrije tijd speelt hij graag piano en is hij landschapsfotograaf.

Contactgegevens: 


LinkedIN
Twitter
Bosgra Onderzoek



HortusFestival 2017:
Kroonjuwelen


Artistiek Leider:
Maarten van Veen


AudioTrack504724